1. cechi avatar

    On Sep 7, 2018, cechi said:

    Hola Nick desde los trece años soy fan de los Backstreet Boys y de ti. Cada vez que escucho una canción tuya siento paz, alegría,en síntesis solo sentimientos buenos. Hoy tengo 38 años desde los 31 he tenido la oportunidad de conocerte a ti,a Kevin,Howie, Brian,Aj.
    Te admiro mucho,pasaste por cosas muy duras y siempre saliste adelante. Dios y los Ángeles te bendigan y a tu familia. Gracias por tu música.

  2. mcecisoria avatar

    On Sep 6, 2018, mcecisoria said:

    Hi Nick! Was amazing know you yesterday. Thank you for the amazing show and your kidness. I love you so much!!! I ´m so happy to met you, so grateful! Hope you enjoy the show last night like me. I was near you!!!! Take care and lot of my best wishes on the rest shows.
    Besos y abrazos

  3. Mjblue girl avatar

    On Sep 4, 2018, Mjblue girl said:

    Hi Nick. Thanks for coming to Argentina. I'd like to take a picture with u for once in my life. Since I never had the opportunity to do that. But seems impossible because you just run away.... I'm not "a crazy fan" I just would like to have a picture with u just to keep it as treasure of 1 of my favorite stars....

  4. ItsJess avatar

    On Sep 4, 2018, ItsJess said:

    Amazing!! I’m just going to keep asking for a studio day in LA or Vegas! Pretty please?

  5. Florencia Camila avatar

    On Sep 4, 2018, Florencia Camila said:

    Nick bienvenido a Buenos Aires.Como quisiera tener la oportunidad de conocerte,Ya tengo mi entrada para el concierto del miércoles.Quiero que sepas que tu música alegra mi vida desde que tengo quince años hoy tengo treinta y cuatro.Te lo agradezco de corazón.No sabes lo feliz que puedes hacer a una persona.Quisiera tener algún día la oportunidad de conocerte, sos parte de mi vida realmente.Gracias por visitar nuestro país.Florencia.