1. On Apr 14, 2021, Angarad said:

    Estoy decepcionada como fans porque no hacen nada para que no siga pasando ,claro está tan por encima, qiele da igual si la gente que cree en el sufre nickkk057 nueva cuenta.en España las super estrellas no dejan que las estafen sin mas,aqui su equipo ya hubiese hecho algo

  2. On Apr 14, 2021, Angarad said:

    Hoy nuevamente jn caradira me ha vuelto a agregar,. Ickkkp57 dando me las gracia por mis mensajes y pidiendo disculpas por si me engañaron... obviamente se que es el mismo y en cuanto le dije que ya me había estafado me dejo de hablar..lo volví a llwvar a la policía, pero, pienso que desde su equipo no les importa mucho que estafen a gente porqie no hacen nada!¡Yo crei que el mismo representante deberia ponerser en el asunto y no dejar qie estafen, clar9 si a ello noles xule ...yo voy a seguir hasta el final per9 señoras son nigerianos para sacar dinero...

  3. On Apr 12, 2021, Francine Q said:

    Just got a follow request on instagram from nick carter 100 be careful bsb fans it’s a scam once you accept him he sends you to a telegram app to continue with the scam username for telegram @privatenickcarter after a while he changes it

  4. On Apr 6, 2021, Angarad said:

    Lo que no se como pudo hacerme videollamadas y yi hablar con el...

  5. On Apr 6, 2021, Angarad said:

    A mi si me estafaron 3200€ para una visita, tres meses hablnado con el "supiestamente"incluso me hicieron video llamadas donde lo veia bien.3 meses hanlamdo a diario...e incluso pude interactuar en las llamadas de video.Yo denuncie a la policia .y desde entonces ,no levanto cabeza .fue hace una semana.

  6. On Mar 31, 2021, Francine Q said:

    I got a request from a scammer on instagram and telegram pretending to be nick carter

  7. On Mar 20, 2021, Nicole Weiand said:

    I’ve been getting these weekly on Instagram,TikTok & Twitter.I’ve gotten quite a few AJ ones also & 1 Brian one so far.I’ve reported all of them.

  8. On Mar 16, 2021, Hellokitty said:

    I got one nickcarter22.2 he ask me to loaded google hangouts ????

  9. On Mar 12, 2021, Veronika Lopez said:

    Ever since I've been following the Backstreet Boys on Facebook and on Nick Carter's official website page by posting encouraging comments and I received a message from Nick Carter on FB Messenger last month in February thinking it's actually him then weeks later he asked me IF I'd like to help of donating money to his fundraiser foundation at a high amount which they really need the funds well it was kinda fishy because Nick Carter would NEVER ask us fans for money so this imposter almost had me fooled/scammed pretending to be him of sending $$$ through Bitcoin ATM to him. To ALL Nick Carter fans please be careful on social media and do not respond to these people; block them.

  10. On Mar 11, 2021, silva gjoka said:

    Andd today i saw a fake nick that followed me instagram but its been along time that i dont deal with them